Αυτη η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί Cookies για καλύτερη εμπειρία χρήστη. Χρησιμοποιώντας τη σελίδα αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Πληροφορίες για επιστροφές προϊόντων

   ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ & ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ:

Σε περίπτωση που επιθυμείτε για οποιονδήποτε από τους κατωτέρω αναφερόμενους λόγους την επιστροφή προϊόντος και για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας παρακαλείσθε να επικοινωνείτε με την Επιχείρηση είτε καλώντας καθημερινά 09:00 με 14:00 στο 26310 27690 είτε στέλνοντας email στo info@topolino.gr.

Σε κάθε περίπτωση για να είναι εφικτή η επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει: 1. το προς επιστροφή προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, δηλαδή να είναι πλήρες, χωρίς φθορές, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών/καρτελακίων, απαραίτητων συνοδευτικών εγγράφων, οδηγιών, κλπ., 2. το προς επιστροφή προϊόν να συνοδεύεται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς (απόδειξη, φορτωτική κλπ.). 

Εάν οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις δεν πληρούνται το προϊόν θα σας επιστρέφεται με δική σας χρέωση.

Επιστροφή των προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί:

i. Σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες από λάθος της Επιχείρησης (π.χ. λάθος στην παραγγελιοληψία, στην αποστολή κ.λ.π.) απεστάλησαν προϊόντα που δεν παραγγείλατε, τα οποία παραλάβατε καλόπιστα. Η επιστροφή των μη παραγγελθέντων ειδών πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός πέντε (5) ημερών από την παραλαβή τους, άλλως η Επιχείρηση δεν υποχρεούται να προβεί εκ νέου σε εκτέλεση της αρχικής παραγγελίας. Εφόσον η επιστροφή/αντικατάσταση γίνεται λόγω αποδεδειγμένου λάθους της Επιχείρησης τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων σας, επιβαρύνουν την Επιχείρηση.

ii. Σε περίπτωση παράδοσης ελαττωματικού προϊόντος, οπότε μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάσταση του με άλλο ή την επιστροφή των χρημάτων σας. Εφόσον η επιστροφή/αντικατάσταση γίνεται λόγω αποδεδειγμένης ελαττωματικότητας του προϊόντος τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων σας, επιβαρύνουν την Επιχείρηση. Επισημαίνεται ότι η Επιχείρηση ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης πραγματικού ελαττώματος εφόσον αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητά της κατά τα οριζόμενα στα άρθρα 534 επ. του Α.Κ..  

iii. Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος με άλλο ή αλλαγή μεγέθους. Μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος έχετε δυνατότητα αλλαγής του προϊόντος που παραλάβατε με άλλο ίσης αξίας με το τίμημα που έχετε ήδη καταβάλει ή με πρόσθετο τίμημα εφόσον το επιθυμείτε. Επισημαίνεται ότι οποιαδήποτε ζημία υποστεί το προϊόν κατά την επιστροφή του προς εμάς, βαρύνει αποκλειστικά εσάς. Επιπλέον, δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής στα προϊόντα σε προσφορά.

Στην ως άνω περίπτωση για την πρώτη επιστροφή ενός προϊόντος προκειμένου να πραγματοποιηθεί  ανταλλαγή με άλλα, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την Επιχείρηση, ενώ ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής της νέας παραγγελίας, τα οποία ανέρχονται στο ποσό των 5 ευρώ, εφόσον χρησιμοποιηθεί η εταιρεία ταχυμεταφορών ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ με την οποία συνεργαζόμαστε.

Σημειώστε ότι η επιστροφή ενός προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μία φορά με έξοδα της Επιχείρησης. Κάθε επιπλέον επιστροφή επιβαρύνει τον πελάτη.

iv. Επιστροφές δεν γίνονται σε καμία περίπτωση αποδεκτές στα είδη βάπτισης, καθώς τα παραγγελθέντα προϊόντα προμηθεύονται κατά παραγγελία και κατά προτίμηση και επιλογή του πελάτη, εφόσον δεν περιέχουν ελάττωμα ή σφάλμα.

v. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης από την συναλλαγή.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν αναιτιολογήτως και να ζητήσετε την καταβολή του τιμήματος που καταβάλατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του προϊόντος δυνάμει του Ν. 2251/1994. Ως παραλαβή θεωρείται η ημέρα που εσείς οι ίδιοι ή ένα τρίτο πρόσωπο που υποδείξατε απέκτησε την φυσική κατοχή των προϊόντων. Σε περίπτωση που με την ίδια παραγγελία αγοράσατε περισσότερα προϊόντα τα οποία παραδόθηκαν ξεχωριστά, ημέρα παραλαβής θεωρείται η ημέρα που παραλάβατε το τελευταίο προϊόν.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται με την υποβολή του αντίστοιχου εντύπου υπαναχώρησης που θαβρείτε εδώ ή άλλου εγγράφου με αντίστοιχο περιεχόμενο και να την υποβάλλετε ηλεκτρονικά στο email info@topolino.gr.  Μετά την αποστολή του σχετικού εντύπου, η Επιχείρηση θα σας ενημερώσει άμεσα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης. 

Με την  άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε το προϊόν σε εμάς και συγκεκριμένα στη διεύθυνση  Λόρδου Βύρωνος και Δροσίνη, Μεσολόγγι, ΤΚ 30200 στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και εντός της ίδιας προθεσμίας υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε τυχόν ποσά που μας έχετε καταβάλει (αξία επιστρεφόμενου προϊόντος και δαπάνες αρχικής αποστολής) χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που επιλέξατε για την πραγματοποίηση της αρχικής αγοράς σας.

Ενδέχεται να παρακρατήσουμε την επιστροφή του ποσών που μας έχετε καταβάλει μέχρι να παραλάβουμε το προς επιστροφή προϊόν  ή μέχρι να μας παραδώσετε σαφείς και μη αμφισβητήσιμες αποδείξεις ότι το έχετε στείλει ασφαλώς (όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο).

Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την Επιχείρηση και επιβαρύνουν τον πελάτη. Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε για την επιστροφή του προϊόντος να επιλέγετε την εταιρεία ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ, με την οποία και συνεργαζόμαστε.

Επισημαίνεται ότι δεν δικαιούστε υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του 3ΙΒ  του Ν. 2251/1994 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με τον νόμο. Ειδικότερα βάσει της παρούσας δεν έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης για τα προϊόντα προσφορών.

Επίσης δεν έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης στα είδη βάπτισης όταν η Επιχείρηση έχει παραγγείλει και έχει ήδη παραλάβει από τους προμηθευτές της τα παραγγελθέντα προϊόντα, καθώς και όταν τα παραγγελθέντα προϊόντα χρειάζονται κατασκευή και έχουν προχωρήσει στην διαδικασία της παραγωγής και έχουν κατασκευαστεί είτε μερικώς είτε ολικώς.